Diëten Voor Een "Summerbody" - StrongFit

Diëten Voor Een “Summerbody”

DiëtenAfbeeldingsresultaat voor groene smoothie

De laatste tijd hoor ik het weer overal om me heen, de zon laat zich af en toe weer zien en het lijkt wel net of dit de druk op de ‘summerbody’ opvoert, want plots moet iedereen op dieet. De éen doet aan een koolydraatarm dieet, de ander pluist een
Sonja Bakker boek door en weer een ander gaat leven op groene sapjes.

 

Nodig en nuttig?

Maar is het nou echt nodig en nuttig om nu ineens hysterisch op dieet te gaan? Val je af denk je, als je jezelf vanalles gaat verbieden en nog veel belangrijker, gaat dat je geluk vergroten? Kun je daar ja opzeggen, geen probleem maar anders, doe jezelf het niet aan! Je zult het op die manier nooit vol gaan houden en het na een tijdje minstens een keer zo hard gaan inhalen.

Wat dan wel?

Na het afraden van een strikt dieet heb ik natuurlijk wel een paar tips:

  1.  Geniet en doe waar je je lekker bij voelt, dat vooral. Daarnaast, skip een tijdje de frisdrank, alcohol en snoepgoed verhuizen enkel naar het weekend en probeer je groentes en fruit dagelijks binnen te krijgen.
    Gerelateerde afbeelding

2. Sporten: Sporten is een goede manier om ‘in shape’ te komen. Begin gewoon simpel, vind je fietsen of lopen leuk, pak dan minder vaak de auto. Heb je ook een andere sport die je leuk vind, pak die langzaam weer op en geniet daar vooral van! Persoonlijk heb ik echt een liefde gekregen voor hardlopen, maar dit is voor iedereen anders natuurlijk :).

 

Mijn laatste advies en daar kan ik zelf ook nog van leren: zoek je balans inAfbeeldingsresultaat voor diëten voeding en probeer je beweging te krijgen. Maar bovenal, geniet van het heerlijke weertje dat er aankomt!

Liefs,

Leonie

About the Author Leonie Schabbink

Ik ben een 19 jarige International Business Administration studente uit Twente. Gek genoeg ben ik dol op hardlopen en ik vind het interessant om me bezig te houden met voeding, chocola is dan ook mijn favoriet ;) Verder lijkt het me ook leuk om me wat meer met krachttraining te gaan doen

Leave a Comment: